Перелік адміністративних послуг
Перелік адміністративних послуг,
які надаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг»
Таврійської сільської ради (у період дії воєнного стану)
_______________________________________________________________
Послуги відділу «Центр надання адміністративних послуг»
- Реєстрація місця проживання/перебування особи;
- Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання
- Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина;
- Видача витягу з реєстру територіальної громади;
- Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої;
- Повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій;
- Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
- Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу;
- Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям;
- Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "мати-героїня";
- Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям;
- Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами,особам,які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування;
- Призначення державної допомоги при народженні дитини;
- Призначення державної допомоги при усиновленні дитини;
- Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю з дитинства;
- Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях;
- Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв'язку з відсутністю страхового стажу;
- Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;
- Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі;
- Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність;
- Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх не відоме;
- Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
- Призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;
- Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю з дитинства;
- Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з 14-ти річчям;
- Продовження троку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
- Прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг”);
- Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- Надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»;
- Прийом пакету документів для надання разової адресної грошової допомоги на поховання деяких категорій громадян;
- Видача довідок-характеристик на громадян;
- Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
- Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки);
- Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки);
- Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних.
Послуги, що вчиняються посадовими особами ОМС
/окремі нотаріальні дії/
- Посвідчення заповіту (крім секретного);
- Скасування заповіту (крім секретного);
- Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа;
- Засвідчення вірності копій (фотокопій) документів і виписок з них;
- Засвідчення справжності підпису на документах;
- Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами;
Послуги Служби у справах дітей
- Надання дозволу на вчинення правочинів щодо майна ( житло, земля, цінні папери, грошові вклади), право власності на яке або право користування яким мають діти
- Надання рішення одному з батьків, що проживає окремо від дитини, про визначення способів участі у її вихованні та усунення перешкод у спілкуванні, визначення місця проживання дитини.
- Надання статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування
- Надання рішення про надання повної цивільної дієздатності.
- Встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною
Послуги відділу земельних відносин, містобудування, архітектури та комунальної власності
- Прийом документів для надання довідки про наявність (відсутність) у фізичної (юридичної) особи земельних ділянок на території селищної ради.
- Прийом документів для надання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок за Формою 3 ДФ.
- Прийом документів для прийняття рішення про припинення права користування земельними ділянками.
- Прийом документів для прийняття рішення про надання дозволу на виготовлення документації із землеустрою:
- технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
- технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини
земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
- технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок;
- технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель;
- Прийом документів для прийняття рішення щодо затвердження документації із землеустрою:
- технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
- технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;
- технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земділянок;
- технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель;
- Прийом документів для прийняття рішення про надання згоди на передачу земельних ділянок в суборенду;
- Прийом документів для прийняття рішення про заміну сторони зобов’язання в договорі оренди земельної ділянки у зв'язку з набуттям права власності на нерухоме майно, розміщене на земельній ділянці, іншою особою;
- Прийом документів для прийняття рішення про поновлення договору оренди земельної ділянки;
- Прийом документів для прийняття рішення про припинення договору оренди земельної ділянки;
- Прийом документів для прийняття рішення про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки;
- Прийом документів для прийняття рішення про погодження звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки, що передається у власність шляхом викупу;
- Прийом документів для прийняття рішення про внесення змін та доповнень до рішення сільської ради;
- Прийом документів для прийняття рішення про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності;
- Прийом документів для прийняття рішення про продовження дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності;
- Прийом документів для прийняття рішення про припинення дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту під тимчасовою спорудою для провадження підприємницької діяльності;
- Прийом документів для прийняття рішення про виділення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості ) власнику земельної частки (паю) згідно сертифікату на право на земельну частку (пай) (свідоцтва про право на спадщину; посвідчених у встановленому законом порядку договорів купівлі-продажу, дарування, міни, до яких додається сертифікат на право на земельну частку(пай); рішення суду про визнання права на земельну частку (пай);
Послуги з питань місцевого значення
- Прийом документів для надання дозволу на вирубку дерев (спилювання/зрізання /видалення зелених насаджень) біля житлових будинків;
- Прийом документів для надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою;
- Видача акта обстеження матеріально побутових умов сім’ї;
- Прийом пакету документів для присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна;
- Видача довідки до нотаріальної контори про склад зареєстрованих за даною адресою на момент відчуження нерухомого майна (купівля- продаж, дарування та інше);
- Прийом пакету документів для видачі дозволу на приватизацію квартири / приватизація житлового приміщення;
- Видача довідки про місце/ останнє місце проживання спадкодавця (для оформлення спадщини;
- Надання довідки про здійснення поховання.