Таврійська громада
Запорізька область, Запорізький район

Перелік адміністративних послуг

Перелік адміністративних послуг,

 які надаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг»

Таврійської сільської ради (у період дії воєнного стану)

_______________________________________________________________

Послуги відділу «Центр надання адміністративних послуг»

 

  • Реєстрація місця проживання/перебування особи; 
  • Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання
  • Внесення до будинкової книги відомостей про громадянина;
  • Видача витягу з реєстру територіальної громади;
  • Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації  будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої;
  • Повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій;
  • Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
  • Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
  • Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям;
  • Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "мати-героїня";
  • Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям;
  • Прийом заяв та документів для призначення державної допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами,особам,які не застраховані в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування;
  • Призначення державної допомоги при народженні дитини;
  • Призначення державної допомоги при усиновленні дитини;
  • Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
  • Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю з дитинства;
  • Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях;
  • Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв'язку з відсутністю страхового стажу;
  • Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;
  • Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі;
  • Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність;
  • Надання  тимчасової  державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх не відоме;
  • Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам
  • Призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;
  • Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю з дитинства;
  • Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з 14-ти річчям;
  • Продовження троку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
  • Прийняття рішення щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг”);
  • Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • Надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»;
  • Прийом пакету документів для  надання разової адресної грошової допомоги на поховання деяких категорій громадян;
  • Видача довідок-характеристик на громадян;          
  • Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
  • Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки);
  • Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки);
  • Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних.

 

Послуги, що вчиняються посадовими особами ОМС

/окремі нотаріальні дії/

 

  • Посвідчення заповіту (крім секретного);
  • Скасування заповіту (крім секретного);
  • Видача дубліката посвідченого органом місцевого самоврядування документа;
  • Засвідчення вірності копій (фотокопій) документів і виписок з них;
  • Засвідчення справжності підпису на документах;
  • Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження транспортними засобами;

 

Послуги Служби у справах дітей

 

  • Надання дозволу на вчинення правочинів щодо майна ( житло, земля, цінні папери, грошові вклади), право власності на яке або право користування яким мають  діти
  • Надання рішення одному з батьків, що проживає окремо від дитини, про визначення способів участі у її вихованні та усунення перешкод у спілкуванні, визначення місця проживання дитини.
  • Надання статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Надання рішення про надання повної цивільної дієздатності.
  • Встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною

 

Послуги відділу земельних відносин, містобудування, архітектури та комунальної власності

 

  • Прийом документів для надання довідки про наявність (відсутність) у фізичної  (юридичної) особи  земельних ділянок  на території селищної ради.
  • Прийом документів для надання довідки  про наявність у фізичної особи земельних ділянок  за Формою 3 ДФ.
  • Прийом документів для прийняття рішення про припинення  права  користування земельними ділянками.
  • Прийом документів для прийняття рішення про  надання  дозволу на виготовлення  документації із землеустрою: 

 - технічної  документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж  земельної ділянки в натурі (на місцевості);

 - технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини  

   земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;

- технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних    ділянок;

- технічної  документації із землеустрою щодо інвентаризації земель;

  • Прийом документів для прийняття рішення щодо затвердження  документації із землеустрою: 

      - технічної  документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення)  меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);

      - технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини           земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту;

      - технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання                       земділянок;

      - технічної  документації із землеустрою щодо інвентаризації земель;

  • Прийом документів для прийняття рішення про надання згоди на передачу земельних ділянок в суборенду;
  • Прийом документів для прийняття рішення про  заміну сторони зобов’язання  в договорі оренди земельної ділянки  у  зв'язку  з набуттям права власності  на  нерухоме майно, розміщене на земельній ділянці,  іншою особою;
  • Прийом документів для прийняття рішення про поновлення  договору оренди земельної  ділянки;
  • Прийом документів для прийняття рішення про  припинення  договору оренди земельної  ділянки;
  • Прийом документів для прийняття рішення про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки;
  • Прийом документів для прийняття рішення про  погодження звіту про експертну грошову оцінку земельної ділянки, що  передається  у  власність  шляхом  викупу;
  • Прийом документів для прийняття рішення про внесення змін та доповнень до рішення сільської ради;
  • Прийом документів для прийняття рішення про встановлення особистого строкового  сервітуту  під тимчасовою спорудою для провадження  підприємницької діяльності;
  • Прийом  документів для прийняття рішення про продовження  дії договору про встановлення особистого строкового  сервітуту  під тимчасовою спорудою для провадження  підприємницької діяльності;
  • Прийом документів для прийняття рішення про припинення дії договору про встановлення особистого строкового  сервітуту  під тимчасовою спорудою для провадження  підприємницької діяльності;
  • Прийом документів для прийняття рішення про  виділення   земельної частки (паю) в натурі  (на місцевості )  власнику  земельної  частки (паю)  згідно сертифікату на право на земельну частку (пай) (свідоцтва про право на спадщину; посвідчених у    встановленому    законом   порядку   договорів купівлі-продажу, дарування,  міни, до яких додається сертифікат на право на земельну частку(пай); рішення суду про визнання права на земельну частку (пай);

 

 

Послуги з питань місцевого значення

 

  • Прийом документів для надання дозволу на вирубку дерев (спилювання/зрізання /видалення зелених насаджень) біля житлових будинків;
  •   Прийом документів для надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою;
  • Видача акта обстеження матеріально побутових умов сім’ї;
  • Прийом пакету документів для присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна;
  •   Видача довідки до нотаріальної контори про склад зареєстрованих за даною адресою на момент відчуження нерухомого майна (купівля- продаж, дарування та інше);
  • Прийом пакету документів для  видачі дозволу на приватизацію квартири / приватизація житлового приміщення;
  • Видача довідки про місце/ останнє місце проживання спадкодавця (для оформлення спадщини;
  • Надання довідки про здійснення поховання.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь